Monday 20 October 2014

❤ [美体] 免费领取 THE BODY SHOP 60ML樱花沐浴液



友人跟我分享说
THE BODY SHOP有免费领取60ML的樱花沐浴液
叫我手脚要快
说到 THE BODY SHOP 
印象最深的是香味吧
我最爱她们家的香味了
清淡的香味
时有时无
最诱人了
也许女儿都爱香气吧
原谅我
我承认我是气味的崇拜者
只要是香的
都会是我的最爱
管用与否是次考量的问题


 记得第一次踏入她们家的店铺
"VEGETARIAN" 的字样最能抓住我眼球
再来的是 " AGAINST ANIMAL TESTING"
所以对她们的产品更加有信心了
从购买到申请了会员后
都会常到她们家看看
不过我最爱的依然是她们家的沐浴和乳霜产品

有免费樱花沐浴液
我又怎么能不动摇呢?
领取的步骤不难
1. LIKE 他们的专页 - 按我
2. 进入这个页面 - 按我
3. 按 CLAIM 
4.  然后查看E-MAIL, 然后打印出来或展示就能领取了

 
收到的电邮下面有列明
一人只能领取一个而已
截止日期是16.11.2014
所以收到的朋友不好耽误了时间哟

Expires 16 November 2014
Your information hasn't been shared with The Body Shop Malaysia.


1. Valid from 18 Oct - 16 Nov 2014
2. Applicable at all The Body Shop® stores in Peninsular Malaysia, except Johor Premium Outlet and Sogo Kiosk.
3. The offer is limited to ONE (1) free Sakura Shower Gel 60ml per Facebook user account and while stocks last only.
4. The offer cannot be exchanged for cash or any other The Body Shop products of any value.
6. Facebook users need to carry the voucher printout or flash it on mobile/tablet upon redemption.
5. The management reserves the right to replace promotion item with item of similar value, or modify these terms and conditions without prior notice.
6. For further enquiries on the exclusive offer, please contact The Body Shop at ecomm.my@thebodyshop.com.my or call us at 60356324313 (Weekdays: 10am - 6pm)

跟王先生一人领取一个
拿到后立马打开来狂闻
那个味道依然那么迷人
淡淡的花香
香得不俗气
下次短途旅游
我又怎能不带着它一起离家出走呢?


THE BODY SHOP 主页 : 按我
THE BODY SHOP 面子书 : 按我

No comments:

Post a Comment